Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2013 17:18 - Жоржета Чакърова: Лосионът-чудо “Ефект-2 ме избави от неудържим косопад!
Автор: ilianatanasov Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 666 Коментари: 0 Гласове:
0



  image

Жоржета Чакърова е фен на "Ефект - 2"

Казвам се Жоржета Чакърова и съм актриса. Обичам професията си, но тя е свързана и с голям стрес. Дали поради този факт или от възрастта, но преди половин година косата ми усилено започна да капе. Скоро положението стана неудържимо. Сутрин намирах по възглавницата си цели кичури. Пробвах да отстраня проблема с какви ли не маски и балсами за подхранване на косата. Но ефектът беше нулев. Косопадът не само продължи, но се и засили. За лосиона “Ефект-2” научих преди 4 месеца от мой приятел. Той беше плешив от години. И с почуда установих, че по олисялото му теме в последно време са наболи косъмчета. Реших, че щом този чуден лосион му помага, няма как да не свърши работа и на мен. Поръчах по телефона две шишенца “Ефект-2“. imageДоставиха ми ги по куриер, направо у дома. А резултатът беше потресаващ! Косопадът секна буквално след второто намазване. Въпреки това продължих да третирам. И скоро установих, че косата ми расте много по-бързо от преди, а космите са по- здрави и еластични. И всичко това, благодарение на лосиона срещу оплешивяване и косопад “Ефект-2“. Спрях да мажа косата си с “Ефект-2″ преди около месец, защото вече нямах нужда. Но онзи ден си поръчах трето шишенце- за всеки случай, да го подаря на някой близък. Много съм доволна и препоръчвам лосиона “Ефект-2″ за здрава и гъста коса!

С лосиона срещу оплешивяване и косопад „Ефект-2” можете да се снабдите чрез поръчка ТУК!   или на телефон: 0895 334 112




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ilianatanasov
Категория: Забавление
Прочетен: 31261
Постинги: 9
Коментари: 2
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930