Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2013 17:21 - Д-Р ВИОЛЕТА ЩЪРКОВА: ЛОСИОНЪТ “ЕФЕКТ-2″ ВЪРНА КОСАТА НА СИНА МИ! ФАКТ!
Автор: ilianatanasov Категория: Забавление   
Прочетен: 2374 Коментари: 0 Гласове:
0



  image

Д-р Виолета Щъркова: Ефект-2 върна косата на сина ми!

Д-р Виолета Щъркова (63 г.) от гр. Плевен е един от 1127-те български медици, които до момента са ползвали или поръчали за свой близък лосиона срещу оплешивяване и косопад „Ефект-2”. И горещо го препоръчват на свои пациенти. (Още лекарски свидетелства за „Ефект-2” очаквайте в следващите дни). Ето изповедта на д-р Щъркова:
За лосиона срещу оплешивяване и косопад „Ефект-2” научих преди година от сина ми, който е на 31 г. и живее в Германия. Той разбрал за продукта от официалния му сайт в интернет. Беше много въодушевен! Аз не толкова, защото до този момент беше ползвал какви ли не чеждестранни мазила и помади за косопад – без резултат. Помоли ме да поръчам 4 шишенца, които да му пратя в Германия, тъй като продуктът „Ефект-2” се правел у нас.
След два месеца сина ми си дойде у дома за малко, като носеше със себе си и шишетата „Ефект-2”. Изумих се! Навсякъде по олисялото му от години теме беше избил гъст мъх. И това само след 2 месеца терапия с „Ефект-2”. 6

image

Лосионът срещу оплешивяване и косопад "Ефект-2"

месеца по-късно синът ми пак си дойде от Германия – този път за лятната отпуска. А резултатите вече бяха направо фрапиращи! Върху главата му се беше върнала някогашната хубава тъмнокестенява коса от юношеските му години. А от оплешивяването нямаше и помен.
От тогава като влязат в кабинета ми плешиви пациенти – не пропускам да им препоръчам лосиона „Ефект-2”. Много от тях си го купуват и после минават да ми се похвалят с резултатите.

С уважение: Д-р Виолета Щъркова

С лосиона срещу оплешивяване и косопад „Ефект-2” можете да се снабдите чрез поръчка ТУК: Или на телефон: 0895 334 112




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ilianatanasov
Категория: Забавление
Прочетен: 31260
Постинги: 9
Коментари: 2
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930